PRAGUE

Ahoj moji milí čtenáři:)
Jak se máte? Já jsem se konečně včera vrátila z Prahy:) Bože,jak tam bylo krásný počasí a tolik dobré nálady!
Ale té Prahy a toho chození kde kam mám už až až:D Nafotila jsem docela hodně fotek..to jsem ani nečekala, tak jsem vám pár fotek vybrala.
A jasně po obchodech jsem taky lítala jak zběsilá nejraději bych po nich chodila a hledala kde jaký nákupní cetra celej den:D ,a tak taky určitě nachystám nějaký new in,tak se těšte:) (a můžete přemýšlet z čeho mám největší radost:P) Jinak celý dny tam jsme prochodily nebo projezdili od středu až po ty okraje města:D
 
   Na náměstí bylo nějaký fotcení novomanželů:) nevěsta měla krásný šaty!
   Já jsem neviděla ani jeden jinak barevnej taxík než žlutej. Ať žije NY a jejich žlutý taxíky:D

    Rozhledny↑ Ať jste se podívali z jakýho koliv vyššího místa kde byl výhled na Prahu jste někde viděli
    aji hrad.
       Zrcadlové bludiště) mohla bych tam u toho stát hodiny a smát se:D
 
 
 
 INSTAGRAM // ASK

41 komentářů:

  1. praha je krasna,, a ta fotka pri tom krivom zrkadle je vtipna.))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky , Praha je úžasná :)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, Prahu chcem určite raz navštíviť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné :P

    GIVEAWAY WITH OASAP.COM !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. praha je prostě nejkrásnější město na světě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Praha je krásná, jsem ráda, že ji mam kousek.. :-) A s bráchou (jestli je to tak :-D) jste si hrozně podobný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. v Praze jezdí jen žluté taxíky áčka, protože jsou nejdražší ;) :D a žižkovskou věž a i petřínskou rozhlednu vidím z okna stejně jako špičky Hradu :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty kraťasy jsou luxusní <3 .. pěkný fotečky (:

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se chystám do Prahy :) Praha je uzasné město :) Krásné fotky :P

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky :) Praha je úžasná :))

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky :)) V Praze už jsem nebyla hódně let :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky, moc ti to na nich sluší. Líbí se mi tvoje vlasy.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. ach, tá Praha... je úžasná!
    a fotky sú krásne!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  14. V Praze jsem mockrát nebyla. Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju Prahu a jsem strašně ráda, že jí mám 20 minut od bydliště :) A moc krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti hrozně závidím byla bych tam asi pořád:D

      Vymazat
  16. Já bydlím na Hájích na konci Prahy, tam si určitě nebyla :D jinak moc pěkný fotky, doufám že si dobře nakoupila, protože třeba v H&M mají právě neuvěřitelné slevy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jede tam metro na Háje? tak tam sem asi byla:D jestli je to ono:)

      Vymazat
  17. Praha je podle mě jedno z nejkrásnějších měst Evropy :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Praha je krásne mesto! :) všetko v ňom...

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. ja som v Prahe bola minulý týždeň, s priateľom, a najdokonalejšie bolo. Praha je neskutočne krásna, tie budovy, všetko...!! len som nebola na Petříne, nejako sme nestíhali :D
    a tie žlté taxíky boli parádne :D hmmm, kde je zrkadlové bludisko? Ja som na žiadne nenatrafila :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bludiště je právě na tom Petříně:):P kousek od té rozhledny:)

      Vymazat
  20. je to tam užasne! :)
    Pozývam ťa na moju knižnu giveaway, pokiaľ rada čítaš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/07/knizna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  21. really nice pics!! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. ach, vezmi ma do Prahy prosííím! :D krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
  23. Jo Praha je krásná:) já mám to štěstí, že od ní bydlím kousek, takže tam můžu kdykoliv:) Máš krásné aztécké kraťasy:)

    OdpovědětVymazat
  24. Praha...Miluju to město! Sice bych tam nechtěla žít, přestože mě to asi čeká, ale vždy se tam ráda vracím! =)

    OdpovědětVymazat
  25. Gorgeous pictures.
    http://halielandry.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Super fotky, taky mám dnes na blogu Prahu :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  27. Praha je krásná! My se tam chystáme ještě během prázdnin a kdyby to náhodou nevyšlo, tak určitě běhěm šk.roku o víkendu ;)
    K&M
    c0ffeeparadise.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Jestli chci někde za pár let žít, tak jednoznačně právě v Praze! To město miluju, dokážu se nadchnout i z hodinky strávené tam :D. Fotky jsou skvělé, na té poslední ti to velmi sluší :-).

    OdpovědětVymazat
  29. Na poslední fotce ti to sluší a předposlední fotka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  30. Taky bych chtěla do Prahy, škoda, že tam semnou nikdo nikdy nechce :D A na poslední fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3