CHATA 2013

Dnes odpoledne jsem se vrátila z chaty s přítelem:) Tolik klidu ,čistého vzduchu a přírody jsem vážně potřebovala:) Hned bych se tam vrátila!
Celý týden jsem jenom relaxovala nic jsem nemusela řešit jenom tak sedět u toho bazénu a popíjet.
Hodně jsem se bavila měli jsme u chatky taky trampolínu, takže děcka se dost vyblbly a to
bych nebyla já abych ju taky nevyzkoušela:D A badminton, karty a člověče nezlob se?nejlepší hry za zabití času na chatě:P
Po večerech jsme si udělali oheň a povídali si, a taky máte tak rádi grilovaný kuře?bože, já je miluju!
Prostě ten relax jsem potřebovala, protože když pomyslím na to že za 2týdny začíná škola ,tak blázním.
Užívejte si zbytek prázdnin:-*
 

18 komentářů:

  1. Tak hlavně, že sis to tam užila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky :))

    chci pozvat tebe a tvoje čtenářky ke mě na blog :) teprve začínám :)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé takový nádherný odpočinek :)) Krásné fotečky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta chata je úžasná!! :))
    Super fotky, dobře, že sis to užila :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké fotky, snad sis to tam užila:)
    jsem tvojí pravidelnou čtenářkou, tak bych byla ráda kdyby i ty mojí:P:)
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. užastne foto :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, to je hrozně pěkný jak se máte s přítelem rádi:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky oddych je raz za cas straaasne potrebny. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. s frajerom sa tak podobáte, že vyzeráte ako súrodenci :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky!:) Moc vám to sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky! :)
    Moc vám to spolu sluší! :3
    Mě to na naší chatě vůbec nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  12. Chaty jsou nejlepší na odpočinek. :) Taky strašně ráda jezdím odpočívat někam pryč, kde není ani signál. To je pak opravdový relax. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky. Jde vidět, že jsis to užila :)

    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY:
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3