Week Random

Další týden je pryč.A to znamená další týden blíž k mému výměnému pobytu v Dublinuu. Těším se na snad čím dál víc. Doufám že jste si pořádně užili víkend ,já ano!Sluníčko venku už pořádně hřeje což je super a dneska se nám přesunul už letní čas:)
 Měla jsem tento týden docela dost písemek ,takže ten víkend mi úplně prospěl:) Fotky které jsem fotila jsou převážně jídla:D







15 komentářů:

  1. jsi taková krásně usměvavá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky, těmi rýžovými chlebíčky s rajčaty, si mě nakazila, zbožňuju je!:D
    výměnný pobyt ti závidím, škoda že naše škola nic takového nepořádá.. užij si to tam:)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jídla jsou vždycky skvělý :D ale tobě to tu moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. až budeš v Dublinu tak řekni té kamošce ať tě vezme do St Stephen´s Green shopping center, mají tu obchůdek s cupcakes zvaný Johnnie´s cupcakes a po těch budeš slintat ještě další týden! :) A taky grafton street - je plná všech obchodů (Forever 21 myslím, River island, american apparel) a pouličních umělců a občas stojí za to se tam zastavit! No a z Grafton street na O´Connell street (tam je takový mega sloup alias poznávací bod pro všecny) a tam je pak 3 patrové Penneys (irský Primark) a můžeš řádit :D

    Jinak krásné fotky! :)) mám chuť na ten jogurt :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky jídla! Také Ti to velmi sluš a máš krásné kvalitní vlasy! :)) Irsko Ti v dobrém závidím :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3