Dublin #1

Včera po dlouhém dni jsme před večerem konečně docestovali do Dublinu. Na to jak jsem se bála letět letadlem protože jsem letěla po prvé tak to nebylo vůbec hrozný tak jak jsem si představovala :D Úplně mě bavilo sledovat to co je pod námi a nafotila jsem dost fotek z letadla, ale sem jich dám jen pár. Na letišti na nás čekali dva učitelé z jejich školy aby nás zavezly autama k jejich škole kde si nás měli vyzvednou ty rodiny.Hned po příjezdu k nim domů jsem si vybalila a porozhlídla po jejich domě ,osprchovala se a šli jsme večeřet a koukat na film. Je to zvláštní pocit být tady a ne doma no tak uvidíme jaké to bude dít další dny.
A dneska jsme se byli podívat k moři...jistě sice to nebylo moře jako někde v Řecku bylo strašně studené, ale je to moře :D Tak sem fotila jako blázen. A později odpoledne jsme byli v Primarku kde sem se pořádně vyřádila. Po příjezdu domů určitě udělám nějaký new in článek:) A zítra na nás čeká město, takže můžete očekávat více fotek z města. 





16 komentářů:

  1. Super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Irsko <3 těším se na další fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Juu hvězdice!Pamatuju si jak jsem byla s dědou v chorvatsku a on mě donutil vzít si ji na břicho, ale bez ručníku:-D děsně jsem se bála, ale nakonec to bylo fajn..jinak fotky jsou super, pořádně si to tam uživej, celkem dost ti závidím pff:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tvůj blog hrozně ráda, jsem nový "follower":-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Závidim! http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky ;) moc ti to závidím taky bych hned někam jela kdybych nematurovala :((

    OdpovědětVymazat
  7. jéj, tá hviezdica je krásna :) teším sa na ďalšie fotky, užívaj si to tam ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé ty se máš! :-)) Tyjo, jela bych tam hned :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem strašně ráda, že jsem se hned přihlásila do toho projektu abych mohla jed:)

      Vymazat
  9. ja by som sa asi tiež bala ist lietadlom ale ten vyhlad určite stal zato:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:) a nakonec to nebylo vůbec hrozný:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3