Dublin #2

Další dva dny v Dublinu jsou za námi a s dalšíma plno zážitkami a taky fotkami. Jak sem v minulém článku psala že můžete vidět fotky i z města, tak jsem si je dnes pro vás připravila. Včera jsme byli už i s učitelama a se všema ostatníma děckama se podívat do jejich pivovaru (Guinness). Bylo to úžasné. Měli jsme tam takový volný program že jsme to neměli jako exkurzi, ale že jsme tam mohli chodit sami a dívat se.
Měli to tam moc krásně udělané a hned v přízemí měli takový velký obchůdek kde jste si mohli nakoupit různé věci s logem jejich piva. Třeba trika,hrníčky,magnetky,otvíráky na pivo,kšiltovky, mikiny atd..
A samozdřejmě že jsme chutnali aji to jejich pivo já nevím mě to moc neoslnilo, ale já nemám moc ráda ani české pivo.

A dnes jsme se byli také podívat do města, ale tentokrát jsme chodili po centru.Dívali se po ulicích atd..
Byli jsme se podívat na nějaké pouliční umělce a do obchodů. Nakoupila jsem potřebné suvenýry pro rodinu, ale taky něco hezkého pro mě. Hrozně jsem si chtěla koupit nějakou malinkou jejich vlaječku abych si ju mohla postavit nebo zapíchnout na nástěnku tak jsem si ji pořídila.Všechny nakoupené věci vám ukážu až zvlášt v článku jak už budu doma a budu na všechno mít více času:).





9 komentářů:

  1. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera!Hrozně se mi líbí, jak tam ti lidi sedí v trávníku a nic neřeší, to je super..nevím jak v jiných městech ale udělat to u nás v Ostravě tak na nás každý čumí jak na debila:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to samé jsem si já říkala :D Je to super:)

      Vymazat
  3. jéé, to je krása <3 a na to, co jsi nakoupila jsem už moc zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása. Ty zámečky jsou kouzelné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vau to su super fotky. Do Dublinu by som sa raz velmi chcela ist pozriet. A ten pes na poslednej on je zivy? :D lebo take plemeno asi ani nepoznam :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne,ty sa máš ale dobre :)
    pozývam ťa na moju Giveaway , dúfam že sa zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3