Dublin #3

Tak a už jsem doma z Dublinu (všude je dobře,ale doma je prostě doma). Ta cesta byla tak namáhavá že jsem pak večer už neměla ani chut psat nějaký článek. Tak sem se rozhodla že dneska tu zveřejním další fotky z uplnulého týdne. Ve středu jsme byli na tůře. První nás odvezl autobus na místo. A byly jsme se podívat na výhled a pak na starý hřbitov. Taková procházka mi jenom prospěla a bylo to skvělý do té doby než se strašně rozpršelo. A tak aspon že jsme stihli nafotit ten výhled, protože potom jsme se hned vraceli dolů.Ale ten výhled byl k nezaplacení po tak namáhavém kopci zasloužená odměna:D
Potom jsme si udělali přestávku na oběd a šli se podívat na ten hřbitov.
Tak a ted ty fotky:)


10 komentářů:

  1. ta treti fotka me hrozne upoutala! to misto vypada uplne magicky! ))

    - V.

    OdpovědětVymazat
  2. to irsko musí být nádherné! :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné jsem ráda, že jsem tam letěla:)

      Vymazat
  3. Ten výhled je nádherný! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný fotky, ten výhled je vážně TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty fotky jsou nádherný! Irsko mě taky už jakou dobu láká, tak snad se tam někdy dostanu :))

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotky :) urcite sa pozri aj k nam na give away. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3