Dublin #4

Tak už jsme 4 dny doma z Irska. Je to hrozný nezvyk jezdit po druhé straně, chodit doma vyzutá a slyšet jak lidi okolo vás mluví česky, ale jsem ráda že jsem doma s plno skvělýma zážitkama a krásnýma věcma.
Mám hroznou radost že sem se mohla tohoto projektu zúčastnit :)
Bylo tam plno skvělých lidí a srandy. Jasný je že se slovákama jsem si nejlíp rozuměla, ale s irama byla sranda:)
Nejkrásnější na tom bylo to, že když jsme šli ven aji s tou jejich bandou někam na hřiště kde se setkávají ty děcka, tak tam bylo plno černochů a nikdo je nebral nějak jinak, byli to strašní kamarádi. A ti černoši jsou strašně hodní a hned se s váma chcou seznamovat:) Naučila sem se jejich černošský pozdravy:D
A taky se mi na tom městě líbilo to, že každý druhý barák není posprejovaný jako tady u nás v Přerově to je strašný. A taky to, že skoro každý druhý tady kouří a tam jsem viděla fakt málokoho s cigaretou v ruce..




2 komentáře:

  1. Strašně moc bych se tam chtěla podívat, máš krásné fotky.
    Děkuji moc za hezký komentář. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3