17 Birthday

Léto už může konečně pořádně začít, tak snad si ho užijete co nejvíc.
Dneska slavíme s rodinou moje 17 narozeniny i když jsem je měla už včera. Připadá mi to jako pár dní co sem slavila 16tiny:D Včera mi Daneček k narozeninám koupil perličkový naušničky který se mi dávno ztratily a strašně my jich bylo líto tak mi koupil nový a mám znich strašnou radost:)  a nový vrch plavek  takže už mám komplet nový plavky, můžem vyrazit na bazény:D
Sice jsem ani nedoufala v to že bych letos měla nějaký dort ale tak stalo se ani jsem o tom pořádně nevěděla a pár dní před narozeninama se dozvím že mi objednali dort:D


6 komentářů:

  1. Tak dodatečně všechno nejlepší :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásný fotky! všechno nej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty plavky jsou dokonalý <3 a dodatečně také vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie teda :)
    3.fotka je super

    <3 www.anetabjelakova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3