Summer outfit

Už dlouho sem nenafotila žádný outfit a to už je volno třetí týden, tak sem se rozhodla polepšit a něco nafotit. Protože mě nemá kdo vyfotit tak sem vzala bratra, foťák a šli jsme :D 
  Tenhle nátělník jste na mě ještě vidět asi nemohli protože ho mám nový a tak jsem ho chtěla vytáhnout. Je strašně příjemný a volný takže na ty vyšší teploty je ideální.
Užívejte si sluníčka!☼ ☼



 nátělník - Tally-weijl 
karaťase - Primark


11 komentářů:

  1. Pěkné tílko :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé sluší ti to ! :))
    A podobný nátělník si musím určitě koupit taky, na takové vedra si myslím, že je super .)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně moc ti to sluší:))
    a souhlasím, v létě mám taky nejradši volná tílka:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, brácha je hodnej, že šel :) Pěkné, sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle volná tílka jsou na léto nejlepší, pravda!:) Moc Ti to sluší a musím říct, že máš vážně krásné vlasy!_))

    OdpovědětVymazat
  6. pekné fotky :)) krásne tričko máš na leto

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3