Outfit - Jacket

Myslím že teplého počasí se už do konce prázdnin nedočkáme. Vytáhla jsem už ze šatníku mikiny a bundy. 
A připadá mi to divný nosit mikiny v srpnu a citít zimu.:D Já se vsadím že až nám začnou školní povinnosti tak vyleze sluníčko a bude teplo :D 
Tyhle bundy určitě znáte každá.. minulý podzim jich bylo všude plno. Já ju mám oblíbenou protože není moc teplá a na takový chladnější dny je super.



22 komentářů:

  1. Sluší ti to :) No taky to nechápu, že zrovna teďka kdy jedeme v pátek na dovču je tak chladno, ach jo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já jedu v pátek na víkend za přítelem a celou sobotu budeme trávit venku, i v noci! Protože jeeme na soutěže, které má. Jsem dost zvědavá co si obléct, abych nezmrzla :-D Takovou skvělou bundu totiž nemám :) Moc Ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. cutie xo
    www.vicariousLA.com

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem také vyndala podobné podzimní oblečení!
    Moc Ti to ale sluší a bunda vypadá skvěle! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. That's a fantastic jacket! I am jealous of it :)
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ta bunda. Vždycky se mi podobné bundy líbí, když je vidím na ulici, sama bych si ji ale asi nekoupila, právě proto, že už je jich tolik. Nevadí ale, sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji kupovala už dávno kdy ji ještě tolik holek nemělo:) tak s tím nic nenaděláš;)

      Vymazat
  7. pěkný neokoukaný outfit, a máš moc nádherné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. na tu bundicku jsem taky koukala, je super :) a ty jsi moc krasna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Takováhle bunda je nejlepší! hodí se prostě vždycky :) A moc ti sluší :) A s tim počasím při škole radši ani nestraš :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je užasne!!! :)

    pozývam ťa na giveaway o letne šaty, ktorá už bude pomaly končiť :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Máš krásny blog, aj ty si krásna a super sa obliekaš! :-) Chválim! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3