Sunny Day

Když zase svítí sluníčko tak toho musím využít a fotit dokud je ještě hezky. Tyhle fotky jsem fotila dneska ráno jenom tak narychlo od bráchy. Sice už je před námi poslední týden volna, ale já jsem spokojená. Volna jsem měla až až sice se netěším na učení ale nemůžu se dočkat za holkama.
Máte ještě nějaké plány na poslední týden prázdnin?:)



23 komentářů:

  1. Pěkné fotky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teda netěším obzvlášť, zvlášť když vím, že letos mě čeká maturita a přijímačky na vysokou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jdu letos do třetaku, ale na další rok se taky vůbec těšit nebudu:/

      Vymazat
  3. Kde je to sluníčko? U nás určitě neee, tady jen celý dny prší hmm. Já už mám v plánu jen ten poslední týden přežít, to budu nejvíc spokojená, haha :D Mimochodem moc ti to sluší, krásný dlouhý vlasy, to ti závidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás svítilo výjìmečně dva dny jinak taky furt prší:)
      A děkuju moc:)

      Vymazat
  4. Já měla jet do Německa, ale odmítla jsem, takže jen budu doma :) Ale... nestěžuju si. Já jsem celkem i ráda, že si tu hezky poslední tejden odpočinu. Pak budu na intru, tak si to doma musim užít! :D :)
    Jinak strašněmoc děkuju! Vážně mě to potěšilo!
    Takže užívej zbytku prázdnin :)

    OdpovědětVymazat
  5. Great hair! I love that updo - it matches perfectly to your face :)

    ♥ Joana
    TheBlondeLion

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky! :) Na tej piatej si riadne pekná :)

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  7. mám to podobně jako ty :) do školy se docela i těším, i když samozřejmě ne na to učení.. taky jdu do třeťáku, takže asi poslední rok, kdy se nemusím ještě tolik stresovat.. uff, ale už teď se té maturity bojím :D
    na fotkách ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se maturity bojím už od prváku, protože nám to učitelé furt připomínají:D

      Vymazat
  8. mě se do školy vůbec nechce, se spolužáky jsem se stýkala i přes prázdniny, takže mi ani moc nechyběli:)
    hrozně ti to sluší:)
    taky bych chtěla sourozence, který by mě mohl fotit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho někdy do toho musím donutit aby mi šel něco vyfotit:D je totiž mladší.

      Vymazat
  9. Fab!!
    i love it ;)

    http://ladytrendy.blogspot.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne vlasy :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  11. Great tee - such gorgeous photos! xx

    TOPCOAT

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné fotky :) Já mám naštěstí ještě měsíc prázdnin, protože jsem na VŠ, tak je to super
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Beautiful pictures, you are stunning!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj! Na blogu mám soutěž o dárky z Californie! Už poběží jen pár dní, tak se jukni :-))

    http://www.thenattiness.com/2014/08/soutez-vyhraj-top-ksiltovku-sladkosti.html

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3