Zoo- Trip

Už od malička jsem si oblíbila Zoo a pořád tam ráda chodím. Tak včera jsme byli s našema s
Danem v Ostravě v Zoo se podívat. Byla sem tam naposledy tak snad před 5 rokama což je dlouhá doba.
No musím říct že moc mě ta Zoo neuchvátila byla sem ze začátku docela zklamaná kvůli nedostatku zvířat ,nevím jestli všichni byli někde zalezlí a nebo je tam ani neměli. Ale ráda sem byla že tam měli šimpanzi na ty sem se popravdě nejvíc těšila ,vlastně kvůli nim jsem chtěla jet do této Zoo :D





17 komentářů:

  1. v Ostravě v ZOO jsem se byla také podívat už kdysi..bude to asi už 6 let...a do Ostravy jedeme na výlet ještě letos a říkala jsem si, jestli se tam znovu mrknout, ale pak jsem si říkala, když už jsem tam jednou byla, tak asi ne..a teď když vidím, že se toho moc nezměnilo a nebyla jsi až tak nadšená, tak mě to přesvědčilo, že se radši mrknu jinam :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě koukni:) Já už jsem byla ve spoutu Zoo a mnohem krásnějších.

      Vymazat
  2. V ZOO už jsem dlouho nebyla a v Ostravě nikdy, ale ani mě to tam moc neláká teda, i když fotky jsou odtamtud pěkné :) Nejvíc se mi líbilo v Praze a v Jihlavě :)

    http://nellyparsley.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Praha to si myslím že je jedna z nejhezčích..

      Vymazat
  3. V Ostravě je super ZOO :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je ale podle mě když jsem tam byla naposledy bylo to tam mnohem lepší:/:)

      Vymazat
  4. Krásný post! To slůně je úžasné. Dáváme follow na gfc, instagram a bloglovin ;).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já do ZOO jedu teď v sobotu a moooc se těším. Fotečky jsou nádherné, zvířata miluju!♥
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Tretia fotka od konca je krásna. :)
    Tiež by som chcela ísť do konca prázdnin do ZOO.
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky :) v zoo v ostrave jsem byla už hodněkrát mám to kousek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky miluju zoo:)) Jednou se nám taky stalo, že skoro všechna zvířata byla zalezlá, takže jsme viděli jen pár opiček a zebry:D Jinak krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  9. So cute!!
    xoxo
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4487669

    OdpovědětVymazat
  10. Zoo mě nikdy neomrzí, nejradši mám ale tu naši pražskou:) A pak takovou sympatickou, menší Zoo v Liberci, hlavně kvůli vlčímu výběhu:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3