Co snídám?

Tenhle článek jsem se rozhodla udělat, protože když fotím fotky jídla tak fotím hlavně fotky mojich snídaní ty jsou podle mě nejfotogeničtější :D
Ještě tak skoro před rokem bych řekla že ráno do sebe nic nedostanu že nemám hlad, ale ted jak jsem se naučila snídat každý den tak jsem na to úplně změnila pohled a kdybych se ráno nenasnídala tak bych asi nemohla fungovat.
A jak to máte vy se snídáním?  Snídáte / Nesnídáte?

Nejraději snídám každý den domácí ovesné kaše a k tomu nějaké ovoce nakrájené a skořici to je prostě moje nejoblíbenější. Jednou jsem tu kaši jenom tak ze zajímavosti zkusila ještě instantní koupenou a strašně mi zachutnala a pak jsem tak zjištovala že k tomu stačí tak málo abych měla domácí kaši a od té doby ju miluju!

A nebo když už to není kaše tak snídám taky hrozně často bílý jogurty a to nejčastěji s ovesnýma
vločkama a s jakýmkoliv nakrájeným ovocem nebo klidně bez ovoce.
A vyjímečně potom třeba když dostanu chuť tak nějaký sladký jogurt a nebo mléčnou rýži kterou taky
hrozně miluju, a nebo bebe dobré ráno ale to už jsem dost dlouho neměla...
A když třeba dostanu chuť na pečivo tak taky hrozně ráda snídám máslový croassanty.



19 komentářů:

  1. Krásn snidáně:) Já to mám jako ty, taky jsem se naučila snídat a bez snidaně bych to pak asi nevydržela:) Já snídám nejradši müsli s mlékem, ovesnou kaši nebo lívance:))

    OdpovědětVymazat
  2. ten banán s těmy mandlemi vypadá krásně, hned by se mi líp vstáávalo s takovou snídaní :)

    OdpovědětVymazat
  3. super snídaně :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som sa naučila len nedávno raňajkovať.. aj keď je škola, tak je to už horšie, lebo ráno nestíham, ale snažím sa a dúfam, že mi to ešte vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  5. Snídám a každé ráno to musí být sladká snídaně, bez toho bych pak celý den nemohla fungovat:D:)

    OdpovědětVymazat
  6. Byla jsem úplně stejná, nesnídala jsem, protože "přece nemám hlad", pak mi došlo, že ze snídaně základ dne a tak jsem se s tím rozhodla něco udělat. Sice nesnídám vždycky pravidelně, ale snažím se na sebe dohlížet. O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle, já obvykle snídám ovesnou kaši, ale jak kdy je čas, občas jen jogurt nebo pečivo..

    OdpovědětVymazat
  8. Mliečnu ryžu zbožňujem! Tú by som mohla jesť stáále :) Ja si na raňajky často robím pohánkovú kašu s orieškami, brusnicami, kokosovými čipsami alebo len tak s kakaom a medom :) Tiež mam rada chleba s arašidovým maslom a banánom hlavne každý môj deň musí začať zeleným čajom :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  9. Mmm, snídáš samé dobrůtky :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Everything looks very good :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to stejně :) bez snídaně bych nemohla být! Nejradši mám kaše, bílý jogurt s ovocem a i tu mléčnou rýži si dám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kaše snídám občas, nejraději mám míchané vajíčka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3