Random

Jako vždycky když začne škola tak vyleze sluníčko jak naschvál no né? A jak jsem tak už venku zpozorovala tak už začínají opadávat listy ze stromů. Ale je pravda že mi podzim nijak extra nevadí hlavně aby celý nepropršel. A co se týče oblečení na podzim no tak určitě bych chtěla pár věcí přikoupit. Určitě svetry který zbožnuju a boty, šály a taky laky na nehty v nějakých podzimních barvách.
Můj první víkend byl fajn celý jsem strávila s přítelem a byli jsme i s jeho rodičema na pouti ze které jsem si odnesla rozkošného mimoně. A jak jste trávili první víkend vy?


 A taky jsem byla včera s kamarádkou venku fotit nějaký fotky, bylo zrovna tak krásně takže jsem něco
    nafotily:) A na její blog se můžete kouknout tady - http://ekyna.blogspot.cz 

12 komentářů:

  1. Mimoň je úžasnej a sluší Ti to :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kde přesně byla pouť?:) já jsem měla úúžasnej víken, už se nemužu dočkat dalšího:) jenom nám už to pomalu začíná ničit to učení, viď?:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Dubu myslím:D Víkendy nám to učení ještě nekazí:)

      Vymazat
  3. Skvěl fotky!

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji mimoně, ten plyšák je tak sladký! Chtěla jsem na narozeniny dort s mimoněma, ale poslední dobou ho má každý, tak to kašlu:(

    OdpovědětVymazat
  5. hezké fotky, sluší ti to :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, já se na podzim těšíma přesně jak říkáš, miluju svetry a taky vrstvení!!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Mimoňov žeriem. :) Posledná fotka si ma získala najviac.
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  8. tvé fotky jsou čím dál hezčí!:) 1. víkend jsem byla taky na "pouti" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3