Autumn outfit: Sweater

Tak mi skončily podzimní prázdniny středou a čtvrtek, pátek uběhl tak rychle že jsem to skoro ani nepostřehla a už tu mám zase 2 dny volna před sebou.
Svoje podzimní prázdniny jsem si užila válení jen co to šlo. Nafotila fotky a koukala na seriály.
Ve škole máme příští týden den otevřených dveří, takže se budeme aspoň den flákat:D

Vím že venku už začíná být pořádná kosa ale o prázdninách nějaký den ráno svítilo docela dost sluníčko, tak jsem si řekla, že bych mohla rychle nafotit fotky a vyběhla jsem před barák se svetříkem a žádná velká kosa mi nebyla:)  Follow me: instagram




25 komentářů:

  1. ten je krásný :))
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá fotka je moc pekná :) Krásne jesenné prostredie!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí ta první fotka:) Je moc poveděná:) Sluší ti to. Nějaké ty prázdniny bych taky brala, ale jako vysokoškolák, si o tom leda tak můžu nechat zdát:D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první fotka je strašně super! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, svetr se mi moc líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. ten svetr je úžasnej:)
    my se díkybohu učili jenom ve čtvrtek, ale i tak jsem myslela že v té škole umřu..:D

    OdpovědětVymazat
  7. you are so beautiful!
    and the outfit fits so good to autumn :)
    <3
    Larissa

    OdpovědětVymazat
  8. máš nádherný úsměv :) Krásné fotky! :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Looks like autumn. :)
    Happy Saturday, Lali

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju tyhle svetry, jsi krásná! <3

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekne fotky! Moc ti to slusi! A ta prvni je TOP! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky! :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. I love your style! :) I love your blog and I have followed you with Bloglovin and GFC. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  14. Jéje, ten vypadá opravdu pohodlně <3 :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. wow your Outfit is simply amazing
    the Color of your Sweater is so cool
    it suit you perfectly

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Andrejko, krásné fotky. Svetr ti moc sluší :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3