Autumn Outfit

Tak jak si užíváte prázdniny? Já jsem tak ráda že se můžu po dlouhé době pořádně vyspat a nemusím vstávat. Svoje volné dny spíš trávím doma koukáním na seriály nebo filmy a nebo se snažím trávit čas s přítelem. Venku už není přes den nejtepleji, takže se to na celodenní poflakování venku to už moc není.

Ale teď k outfitu. Outfit tu nebyl snad sto let. Ne vážně konečně jsem přemluvila bratra aby mi šel před barák nafotit fotky. Tohle se asi můj druhý nebo i dokonce první podzimní outfit, já vím je to smutný :D
Na sobě mám svoje nové podzimní boty nevím jestli jsem se na blogu už ukazovala pokud ne, tak je tohle jejich premiéra. Svoji oblíbenou nejteplejší šálu, kterou jsem si našla v New Yorkeru. A černou koženkovou bundu, kterou už mám tak třetí rok, ale stále je dobrá. Sice bych už chtěla novou asi nejraději nějaký křivák, ale je strašně teploučká.






9 komentářů:

  1. Krásný outfit, moc ti sluší :-) Líbí se mi šála
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to pristane, kráska!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, moc Ti to sluší! :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky, líbí se mi to podzimní prostředí, skvělý výběr. :)

    OdpovědětVymazat
  5. slusi:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. skvele fotky! :) tie listy vytvaraju pekne pozadie .. a šál je dokonaly :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šál je opravdu moc hezký! :) Dlouho si chci pořídit nějaký ten kousek s tartanovým vzorem :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3