Tvarohové řezy

Dneska jsem si pro vás připravila recept. Dneska jsme s mamkou tak experimentovali a chtěla jsem něco napéct tak jsme vytvořili tohle. Je to sice pak trošku makačka a musíme mít nervy na tu čokoládu, ale výsledek je výborný!
Na těsto budeme potřebovat :
1 hrnek cukru
1 1/2 hrnku pol. mouky
1/2 hrnku mléka
1/2 hrnku oleje
3 celá vejce
1hrnek kokosu 
1 prášek do pečiva

A na krém kterým potom potřeme vychladlé těsto :
3 tvarohy
1 máslo
15dkg cukru

A jako nakonec až bude krém/tvaroh trošku víc ztuhnutý budeme potřebovat čokoládovou polevu nebo můžete použít čokoládu na vaření a potřeme tím řezy a máme hotovo.

12 komentářů:

  1. To vypadá skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to musí být velká dobrota :) Mám ráda kombinace čokoláda a tvaroh
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Jej holka co mi to děláš? To vypadá famózně! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Babička dělá něco podobného a je to moc dobré :)
    Šikovné holky :)

    OdpovědětVymazat
  5. I feel sad for not understanding the recipe… Those pictures look so delicious!

    www.girlattitudes.com

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to skvěle, asi vyzkouším! :))

    xx

    OdpovědětVymazat
  7. Nervy na čokoládu ja mám vždy! :D mňaaaaam

    Basha

    OdpovědětVymazat
  8. mňam, keby mi mal tak kto upiecť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3