Weekend

A máme za sebou zase další víkend. Jak jste si užili tento?
Tenhle víkend bylo krásně což bylo super. V pátek jsme s holkama slavily kamarádčiny 18 narozeniny.
Fotek bohužel moc nemám, ale bylo fajn si zase pokecat i mimo školu. V sobotu jsem sehnala nový rifle, o kterých jsem v minulým článku psala že chci, takže jsem ráda.









10 komentářů:

  1. Pěkné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Fabulous pictures

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky a maxinutu mám ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Great Post !
    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to na skvelú oslavu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle víkend byl fajn i pro mě :) prostě relax :)

    OdpovědětVymazat
  7. Víkend byl fajn:) Byla jsem v kině a nakupovat - ale zbytek jsem bohužel musela strávit učením:( Ale jsem zvědavá na následující víkend. Plánuju nějakou menší párty:))

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to musel byť naozaj super víkend :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3