Medové perníčky

Jak ten čas letí. Včera jsem u babičky pekla perníčky, jako každý rok. A jako každý rok se na ně strašně těším!
Já perníčky miluju a ty babiččiny mám moc ráda. Tak jsem se rozhodla že vám tu dám i ingredience kdyby jste chtěli zkusit tenhle recept.
Vždycky když pečeme a potom i zdobíme perníčky, tak už je tu Mikuláš a advent v plném proudu. Přiznejte se kdo už má nakoupené všechny dárky? Já se snažím co nejrychleji něco vymyslet mám zatím jeden. Tak jestli máte nějaký typy klidně sem s něma! :D



Ingredience na těsto:
65dkg hl. mouky
25dkg ml.cukru
10 dkg medu
5dkg másla
4 vejce
2lžičky sody
podle vás trochu skořice
1 vanilkový cukr
hřebíček
Těsto minimmálně 4hodiny nechat odpočinout

8 komentářů:

  1. Jééé, taky jsme se v pátek setkaly u babičky všechny ženské (mamka má tři sestry) a pekly jsme a zdobily jsme a ochutnávaly a bylo to boží! Co se dárků týče, musím se pochlubit, že už všechny mám, letos jsem totiž měla dost tipů od samotných obdarovaných. Jediný, s kým mám každým rokem problém, je táta a letos jsem to elegantně vyřešila - koupila jsem pro něj alkoholické likéry z Lidlu, jeden s příchutí amaretto, druhý s čokoládovou a vím, že mu tím udělám radost, protože je pravidelně popíjí každý víkend se sousedem na chatě. :D :D :D Tak ať se hezky daří hledat ty vhodné dárečky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš že už si všechno nakoupila. Snad se mi to už brzo taky všechno podaří nakoupit:D

      Vymazat
  2. Mňáám, ja vždy chodím piecť k babine, si moc šikovná ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Vau tak toto vypadá naozaj skvelo!! :) Mňam :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. jeej to je super! ja chcem určite tieto vianoce piecť tak skusim

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam, deláš mi chutě, příští týden se také chystám na pečení. Miluju pernícky !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3