Christmas Wishlist

Vánoce jsou tady:D Tak už oficiálně začal advent a můžeme počítat dny do Vánoc:).
Už jsem viděla na hodně blogách Vánoční wishlisty. A tak jsem se rozhodla podělit i s mými přání.



1. Je tahle brašna na zrcadlovku. Moji zrcadlovku budu mít na Vánoce přesně rok a tak jsem si řekla, že by si konečně zasloužila nějaký domov.
Pořád ji mám doma schovan0u v té kribaci ve které jsem ten foták dostala aby se mu nic nestalo, a tak i proto chci tuhle brašnu.
A taky z důvodu že když si ho chci vzít ven někam třeba na výlet a nechci do tahat pořád v ruce, tak by bylo skvělý mít takovou tašku kde si můžu všechno dát
a hned vyrazit.
2.Jako druhé ze seznamu jsou vosky od Yankee Candle už delší dobu jsem se po nich tak začala koukat a přemýšlela jsem že bych taky nějaký chtěla vyzkoušet, tak uvidíme.
3.Aromalampička- vosky mi budou na prd když nebudu mít aromalampu. Takže nějakou ne přeplácanou jenom nějaká decentní by se mi moc líbila!

4.šampony/sprchový gel - Tyhle šampony mám vyhlédnuté už je to delší doba a tohle je dáreček, který je jistý že pod stromečkem najdu.A tyhle šampony jsou proti vypadávání vlasu a na růst vlasů. Ještě nikdy jsem tuhle značku nebo nic takového nezkoušela tak jsem zvědavá na změny.  A taky tenhle tělový peeling - je to od té samé značky jako ty šampony. A sprchový peeling mě upoutal tím, že je to jahodový peeling což jsem si řekla že musí strašně krásně vonět, takže by mi to udělalo taky radost.

5. Svetr/mikina - Svetr tohle je slovo, které vidím snad na každém druhém blogu. Svetry jsou poslední dobou hrozně populární a každá by nějaké chtěla mít doma. A ani já nejsem vyjímkou. Ale i nějakou hezkou vkusnou mikinu bych ocenila:) to už by bylo asi jedno.
6. Šála- poslední dobou se mi hrozně začaly líbit takové šály. Nemusí být jednobarevné líbí se mi klidně i více barevné.
7. Diář - s Vánocemi přichází taky konec roku a já budu potřebovat na další rok do školy nějaký diář. Ve škole je používám skoro každý den a už si to bez něho nedokážu představit. A teď ještě víc když příští rok maturuju a budu ho potřebovat ještě daleko víc!



6 komentářů:

  1. super wishlist ..svetrů není nikdy dost :D :)

    zvu tě k nám na blog, probíhá tam zrovna giveaway, tak se mužeš zapojit :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nějakou pořádnou huňatou šálu bych si taky přála :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne darecky, YC rozhodne doporucuji, konkretne ty co mas na wishlistu voni krasne.

    Mysterious Diary

    OdpovědětVymazat
  4. Super! :) O té brašně jsem taky uvažovala ale nakonec mi přišla příliš veliká, jinak šály, svetry toho není nikdy dosti! :)
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš naprostou pravdu, svetry chce každý! ale není divu, jsou super :D

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak takéto vecičky by sa zišli aj mne :P :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3