PhotoDiary

Dneska tu mám pro vás zase random různých fotek ,který jsem za poslední dobu nafotila.

Já jsem zase nachlazená asi z toho jak byly na začátku týdne ty hrozné mrazy.. nevím, ale snad se brzy vyléčím. Nechtěla bych tu předvánoční atmosféru proležet jen doma s čajem. 
A jak probíhal u vás Mikuláš dostali jste nějaký sladký?:)
Já Mikuláše nijak zvlášt neslavím ani když jsem byla malá a teď už vůbec.
Zajdeme si jenom na náměstí podívat se na program. Navštívím babičky a jdu si pro Mikuláše teď už to jsou z velké většiny hlavně peníze. A tím to pro mě končí :D

Dneska jsem byla na nákupech a už můžu říct že už mám "asi" nakoupené všechny Vánoční dárky doufám.

    Nejoblíbenější snídaně! Tentokrát s kousky čokolády a kiwi:)
    Byla to hrůza, ale vypadalo to krásně tak že jsem si to musela vyfotit:D

    Dezert - sladká rýže mnam!
    Vánoce jsou tady! A moje malinkaté vánoční ozdoby..

    Už i Vánoční Milka:)
    A včerejší mikulášské perníčky mnamkaa. 

7 komentářů:

  1. Vánoční atmosféra je na všech blozích co se tak koukám :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam tak to vypadá naozaj skvelo! :) Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už mám víceméně dárky nakoupené a zabalené, juchů :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jenom dobře, protože to neni lehky:D

      Vymazat
  4. Taktuhle vánoční Milku jsem ještě nikde neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice photo diary, I like that chocolate!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3