CheeseCake

Dneska mám pro vás další recept a tenhle recept je vážně užasný ochutnala jsem ho poprvé před minulý týden a je to vážne lahoda.
Je to tenhle tvarohový cheesecake.

Suroviny:
250g bebe sušenek
125g másla
600g krémového sýra (lučina,tvatoh,smetanový sýr,ricotta, pomazánkové máslo)
250g moučkového cukru
1 vailkový cukr
3vejce + 1 žloutek
250g zakysané smetany
1 lžička cit. štávy

Postup přípravy:
V sáčku si rozdrtíme bebe sušenky, přidáme rozpuštěné máslo a vytvoříme hmotu. Hmotu upěchujeme na dno kulaté dortové formy, kterou jsme vyložili pečícím papírem
a boky dokonale vytřely máslem.
Podklad dáme do ledničky a mezitím si vyhleřejeme troubu na 200 stupnu a připravíme krém.
Smetanový sýr ušleháme do hladka, přidáme cukr a opět vyšleháme a stejně zpracujeme zbytek. Vajíčka a žloutek vmícháme na závěr po jednom.
A krém potom nalijeme na sušenkový podklaad. A necháme 10 minut stát v pokojové teplotě.
Po 10 minutách vložíme do trouby a snížíme teplotu na 110 stupnu a pečeme do zezlátnutí.
Potom necháme dort asi 2 hodiny vychládnout a zakryjeme alobalem a dáme do ledničky.
Mužete dozdobit nějakým ovocem.



7 komentářů:

  1. Cheesecaky mi chutnají, asi ho také zkusím upéct sama :))

    OdpovědětVymazat
  2. Cheesecaky jsou nejlepší! vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. <3 Mňáám akurát cez víkend som jeden ochutnala limetkový, bol to teda môj druhý v živote a je to naozaj super, tak možno skúsim. Si šikovná <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak limetkový jsem neměla ale určitě jsou skvělý na všechny způsoby:)

      Vymazat
  4. Cheesecake je můj nejoblíbenější dezert vůbec :)) Vyzkoušela jsem už několik receptů a žádný zatím nezklamal :)

    OdpovědětVymazat
  5. BOŽE MŮJ!!!!!!!!!! Nedělej mi chutě!!!!:D♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3