Dermacol/recenze

Dneska bych chtěla udělat recenzi na tenhle sprchový gel od značky Dermacol. Vuně čokoláda a pomeranč určitě ho všichni dobře znáte. A zajímalo by mě jaký sním máte zkušenosti vy.
Zase to pro mě byla uplná novinka.
A moje první dojmy byly úžasný. Ta vůně mě uplně dostala!
Akorát co mě zarazilo...je to taková maličkost, a to že vždycky u všech ostatních sprcháčů co jsem měla, bylo to že se mi hned pořádně napěnily a u tohoto musím dát víc abych měla pěnu je to takový zvláštní:D Takže pro mě spíš víc voňí než funguje :D

15 komentářů:

  1. Take uz chci konecne nejaky vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna teď mám sprchový gel ten s hroznem a pak s ananasem, líbí se mi, že nádherně pak tělo voní i po utření ručníkem :). Jen mi nevyhovuje to balení, protože se mi z toho ten sprcháč hodně špatně dostává
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle už jsem taky zkoušela a ta vůně je fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná recenze, ta vůně je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Z řady Aroma Ritual mám snad pět sprcháčů. Tak nádherně voní! Stály v dm kolem čtyřiceti korun, tak jsem si udělala radost. :-) Jen ty obaly...
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. měla jsem ze stejné řady melounový :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem si ho na letošní Vánoce. Je naprosto boží. Jako bych se sprchovala v čokoládě. :D

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle sprchové gely jsou skvělé, vlastně mám ráda i ty tělová mléka, o mne je favorit meloun;)

    OdpovědětVymazat
  9. Používám ho celkem často a ta vůně je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  10. Mne práve táto vôňa moc nevyhovuje, mám radšej iné od Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tanhle vuně je dost sladka a někomu nemusí vonět na tom neni nic špatneho:)

      Vymazat
  11. to je jediný sprchový ktorý beriem na milosť:D skvele vonia, takže celú dermacol radu mám doma v kúpelni:)

    www.simplyfoly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3