Ovesné banánové sušenky

Tyhle ovesné sušenky jsem zkoušela různými způsoby už tak 3 x a pokaždé jinak. A tenhle způsob je spíš takový banánovo-ovesný. Chutnají úžasně po banánech a voní po skořici a medu. Příprava je strašně rychlá máte to za chviličku tak za hodinku máte i upečeno.


Ingredience(na 15 - 20ks):
3 banány
3 lžíce mléka
2 malé lžičky skořice
3 lžíce medu
180g ovesných vloček
Postup:
V mixéru (vidličkou) rozmačkejte banány na jemnou kaši přilejte mléko, med a skořici.
Nakonec do směsi postupně vmíchejte vločky, aby vznikla hustá hmota.
Nechte ji tak 10 minut odpočinout a plech vyložte pečícím papírem a tvarujte sušenky.
A pečte v troubě na 200 stupnů na cca 20 minut do zezlátnutí. 
Nechte si chutnat!

7 komentářů:

  1. Musím určitě zkusit. Něco s vločkama, jsem chtěla dlouho zkusit, ale jelikož mi kaše nechutná, tak zkusím toto :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. s bananmi si to neviem ani predstaviť ale asi je to velmi chutne mam rada všetko čokoladove:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle jsem taky pekla, akorát bez skořice a moc mi chutnají :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem dělala..s lesním ovocem..a dělala jsem je od oka..a dobrý byly!

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, hmm... Vypadají dobře, a mohu se zeptat jestli je ten banán vážně hodně cítit? Nemusím moc chuť banánu, ale když není tak výrazná nevadí mi :).
    http://adelamachova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jde tam citit docela dost protože tam jsou 3menši banany, ale pokud ti vadî tal stačí si tam dát min těch bananu:))

      Vymazat
  6. Také zkouším, většinou s banánem, dělám je pořád stejně, ale vždy chutnají odlišně, než ty předtím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3