Photo Diary

Přeji všem hezkou neděli.
Taak známky ve škole už mám skoro všechny uzavřený chybí mi asi 3 předměty takže jsem uplně spokojená, protože se teď nemusím stresovat s písemkami nebo zkoušením.
Včera jsem byla poprvé s přítelem v Ikei, tak jsem si pokoupila nějaké věci a byla jsem spokojená:)




13 komentářů:

  1. Jé, do Ikei bych se taky chtěla podívat, dlouho jsem tam nebyla :D:) A vidím, že tak jako já nedáš dopustit na svíčky:)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotky!
    Ikeu mám strašne rada - aj keď niekedy je veľmi ťažké si tam niečo vybrať, keďže tam majú toľko úžasných vecí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to je uplná pravda je tam toho strašně moc:D:)

      Vymazat
  3. Krásný random fotek :))

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :) Do Ikei bych taky ráda zajela
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Pekné fotky. Škoda že mi Ikeu nemáme išla by som si tam niečo kúpiť :)

    http://www.maddestfashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. My Ikeu tiež nemáme, každopádne post super! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, taky sleduješ PLL :D (Taky sleduji, i když už to není to, co to bejvávalo :/) Jinak do IKEI bych si taky udělala výlet, už jsem tam dlouho nebyla :D A pokaždé odtamtud taky odjedu s nějakou tou svíčkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sleduju a to mě docela mrzí že už je to takový né tak zajímavý jako v předešlích sériich no nevím:)

      Vymazat
  8. Hezké fotky, závidím ti ty krásné dlouhé vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožňujem veci z Ikea. Majú super dekorácie :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3