Makové Muffiny s meruňkami

Tyhle muffiny jsem pekla už dávno, ale rozhodla jsem se že tu dám ještě recept:) Žádné takové muffiny jsem zatím nikdy předtím nepekla, takže to bylo takový na zkoušku, ale dopadly líp než jsem si myslela.


Suroviny:
250 g polohrubé mouky
120 g cukru krupice
60 g mletého máku
1/2 prášku do pečiva
2 vejce
50 ml oleje
100 ml mléka
300 g merunkového kompotu
sůl



Postup:
V mise smíchejte mouku,cukr, mák, prášek do pečiva a špetku soli.Potom do směsi přidejte 2 vajíčka,olej a mléko a pořádně promíchejte.
Merunky nakrájejte na kousíčky a opatrně vmíchejte do těsta( pár kousku si nechte na konec).
Těsto dejte do formiček a nechejte chvíli odstát. Na vršek každého muffinu dejte kousek meruňky a dejte péct do předehřáté trouby na 175 stupnů
asi na 20 minut dokud nebudou muffiny zezlátlé.




10 komentářů:

  1. Muffinky s mákem jsem ještě nejedla, ale vypadají úžasně, až budu mít příležitost, ráda je ochutnám, sama si je upéct netroufám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, s mákem jsem taky ještě muffiny neměla, ale mák mám ráda :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Píšu ti to asi ke každýmu receptu, ale vypadá to hrozně chutně a hned bych si dala :D :)
    http://everythin-kate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Muffiny mám moc ráda. Je to moje slabost. Tuto makovou formu jsem ještě nezkoušela. Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) a já sem je taky dělala poprvé a byla jsem překvapená jak dobrý jsou:)

      Vymazat
  5. tak ty vypadají skvěle :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Muffiny mám moc ráda a tyto vypadají zajímavě a chutně :) Díky za tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3