FotoDiary + tip na dárek

Poslední dobou se mi zdá že toho je nějak moc na mě i když toho třeba v té skole zas tolik toho není. Možná je to tím že už začal 3 měsíc do konce školy  už je skoro v polovině, protože na konci května už musím mít uzavřené známky abych mohla jet na zahraniční praxi.
Tak mě to asi možná stresuje že nestihnu nachytat dobrý známky. Snad to nebude tak zlý. A ted opravdu pár fotek z uplynulých dnů tohoto týdne.
Moje uplně nejoblíbenější snídaně ovesná kaše s ovocem je jedno s jakým:) Tentokrát je to kiwi a jablko.






A pokud má v nejbližší době vaše maminka nebo třeba babička narozeniny tak mám pro vás tip na dáreček.  Jelikož moje maminka má na konci tohoto měsíce narozeniny tak jsem dlouho přemýšlela a hledala co bych jí mohla dát a co by jí udělalo velikou radost protože kytka a čokoláda mi nepříjde pro ni dostatečná. Tak jsem viděla tohle a hned jsem to brala. Složili jsme se na tom s bráchou takže to bude od nás obou a já vím že jí to udělá obrouvskou radost!
Přišlo mi to v takovým krásným pevným modrým obalu takže to je super že je to schovaný v bezpečí. A rozhodla jsem se že jí upeču ještě nějaký čokoládový dort nic extra protože jsem ještě nikdy žádný nepekla (koupila jsem si totiž nedávno dortovou formu jen za 50,- tak chci experimentovat):D
takže uvidím možná vyfotím fotky z oslavy nebo přidám recept dortu pokud se povede podle představ uvidíme!



14 komentářů:

  1. Dárek je to krásnej, mě se tyto fotodárky líbí moc :) Naposledy jsme teď objednávali babičce fotku s fotkou mě a sester a byla z toho nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že takovým dárečkem se nedá nic zkazit :))

      Vymazat
  2. ten dáreček je uplně parádní :) ani nevím, že se už dělají i barevné. Zatím jsem viděla jen ty černobílé a ty jsou taky hezké. :)
    Jinak tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten dáreček je uplně parádní :) ani nevím, že se už dělají i barevné. Zatím jsem viděla jen ty černobílé a ty jsou taky hezké. :)
    Jinak tě zvu na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotky a nápad na darček je krásny, mamine sa bude určite páčiť. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! A dárek je dobře originální! ))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky fotíš, opravdu, fotečky jsou top a také moc chválím dáreček, je super! Myslím, že radost bude z něj veliká;)
    PS: supr blog!!;)
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za tip na dárek, určitě někdy využiji. Velice pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Moje máma taky bude mít na konci tohoto měsíce narozeniny. Tak se třeba nechám inspirovat tipem na dárek. A moc se mi líbí třetí fotka, měj se hezky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky, a taký darček by som mohla dať kámoške :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotečky:) a taky miluju k snídani ovesnou kaši:)

    http://luccyablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3