Outfit : Sweater

Moje jarní prázdniny už skončily a připadá mi že to jarní počasí přichází až tedka a všude v počasí tedka říkají jak tento týden bude aji přes 10 stupnů.
Asi po 150 letech jsem tu opět s fotkami z venku.. Tenhle svetr jsem dostala pod stromeček a byla sem z něho strašně nadšená.
Já jsem strašný milovník všech svetrů a tenhle je asi muj nejoblíbenější(sice mám jen 3). Je hrozně příjemný a má nádhernou barvu.
A mojí tedka novinkou je, že jsem si zkrátila vlasy..ano zkrátila jsem si je sama:D
Nevím co mě to napadlo už delší dobou jsem nad tím přemýšlela, že bych je chtěla mít stejně dlouhé jako ofinu a už se mi ani ty moje konečky nelíbily,  protože jsem je měla strašný a roztřepený. Tak jsem si je zkrátila tak o 10 cm.  A já se cítím o mnohem líp a jak jsem si je zkrátila tak mi přišly hned lehčí :D





9 komentářů:

  1. fajn svetrík :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/03/buy-or-win-5-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný svetřík :) A ostříhala ses vážně dobře, já když se stříhala dřív (krom ofiny), vypadalo to strašně :D Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však ja jsem to taky furt nekde zastřihovala aby to vypadalo dobře:D

      Vymazat
  3. Jde poznat, že máš ty vlasy hned zdravější, já taky musím jít :) Svetr je hezkej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog! Keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3