Sunny day

Venku je už tak krásně, že z toho mám hned lepší náladu. A zítra je už pátek což je ještě lepší zpráva i když nám hlásí že se má zase přes víkend zatáhnout tak snad to bude jenom nějaký přechod.
A takže jsem se byla včera odpoledne projít s kamarádkou a fotit fotky, protože bylo tak strašný teploučko, že jsme nemohly sedět doma. Tak z našeho venku vznikly tyto fotky. Je jich mnohem víc tak jsem se rozhodla, že sem ty ostatní publikuju zase příště možná pokud se budou líbit.
Jak vidíte tak na fotkách mám huňatý svetřík, který jsem si oblékla, a na sluníčku mi bylo skvěle až možná horko, ale měla jsem ještě s sebou tenkou parku, aby mi nebyla zima.
Tak snad se vám fotky líbily a hezký zbytek večera!




16 komentářů:

  1. Fotky jsou vážně krásný, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, i svetr je skvělý :))
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jak bude čas tak musímě jít zase a využívat všech takových dní, dokud nám neuběhne ta střední spolu:))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky, bolo super počasie, štve ma, že sa má zhoršiť.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva svetru Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Svetrík ti veľmi pristane ;) :)


    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. samozrejme na slnku je ovela lepšie tešim sa ked bude potom aspon 20stupnov a viac bude hriat:))

    OdpovědětVymazat
  8. Waaau, úžasné fotky, vyzeráš nádherne!!♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  9. ,Fotky jsou skvělé, máš nádherné vlasy! :) Jinak já už mám 20 stupňů, takže super :) :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Tady Ti to moc sluší :-).
    Zvu Tě na SOUTĚŽ , ve které můžeš vyhrát den se značkou Yves Rocher, se mnou, dalšími bloggerkami a především se zúčastnit projektu, díky němuž můžeš ukázat svou lásku k přírodě :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, ten svetr je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super svetr :)

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  13. naozaj kráásne fotky! :) a to slnko vytvorilo super efekt :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3