Jaro je tu☼

To počasí vážně dokáže změnit náladu. Mám uplně radost z toho jak to všude kolem mě rozkvétá na stromech pučí pupeny a tráva je plná květin.
Sluníčko nám o víkendu tak krásně hřálo, že mi nebyla ani zima v triku z polovičním rukávem.
Když je tak krásné počasí tak se to musí pořádně využít, protože nevím jestli to bude pravda
ale slyšela jsem že se má zase trochu ochladit.








10 komentářů:

  1. Nádherné fotky! :) Také mám z toho jara a tepla radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý fotky:)
    doufám že se neochladí, už toho bylo dost:D

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem zase slyšela že druhá polovina dubna má být nejteplejší, tak musíme doufat:)) moc krásný fotky, doufám, že sis víkend užila:))

    OdpovědětVymazat
  4. aj ja rada fotím takéto fotky :) sú krásne
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, strašne sa teším, že je už konečne jar! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3