Spring outfit

Mám strašně ráda tohle období, kdy můžu vyjít ven jenom v tenoučké bundičce a vím, že nezmrznu.
Svojí zimní bundu jsem už schovala a doufám, že ji vytáhnu zase až za rok!
Jak si můžete všimnout, tak jsem si konečně koupila z mého jarního wishlistu slipony a nakonec úplně obyčejný modrý chtěla jsem celé bílé, ale to vím
,že bych je hned zašpinila (závidím všem kteří dokážou nosit bílý boty aniž by je zašpinili :D) a černou barvu botu mám pořád.
A taky jestli jste si všimli jsem ulovila to proužkované triko o kterém jsem se ve wishlistu taky zmiňovala:)

Triko- H&M
Bunda- Sin-Say
Legíny- H&M
boty- časnaboty.cz

7 komentářů:

  1. Botky jsou moc pěkné, super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. bundička je krásna, velmi pekná kombinácia s pásikavým tričkom :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná bundička :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kdep rávě probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. To taky jsou:) a nejlepší je že je jenom nazuju a vyrazím:)

      Vymazat
  5. Boty se mi hodně líbí, včera jsem na podobné koukala v C&A, sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3