Spring Wishlist

Vím, že to pořádný jaro který už tak chceme tady ještě není. Ale tak jsem projížděla obchody s oblečením a zjistila jsem že bych si přála hodně nových věcí na jaro.
Asi nejduležitějším kouskem jsou boty je mi asi docela jedno jaké budou, ale nejvíc bych chtěla nějaké takové tenisky a potom taky asi obyčejné černé baleríny/mokasíny.
Dalším velkým přáním a asi nesplnitelným je bundička. Já jsem už asi uplně otravná s totím strašně se mi líbí, ale prostě asi nikdy si ju nekoupím:D
Bud se mi nelíbí její design a nebo se mi nelíbí jak mi sedí.
Potom bych uvítala nějaké obyčejné trika s krátkým rukávem kterých nikdy není dost a přemýšlela jsem že by se mi do mojeho šatníku hodilo nějaké pruhované, které ještě nemám.
A další věcí která je i docela důležitá je kabelka. Asi je mi jedno jestli by byla velká nebo malá (samozřejmě že bych byla radši za obě).
Ale po tom co se mi doslova rozpadla kabelka a mám jen jednu malou která se mi už ani tak moc nelíbí jsem usoudila že už bych si měla aspoň na to léto nějakou pořídit. Takže snad nějakou do té doby seženu! A jako poslední na seznamu jsou dříny a přehozy.

6 komentářů:

  1. Pěkné, pěkné :)
    Já sháním a sháním bundičku na jaro, bohužel mi nikde žádná neseděla. Jak píšeš ty. Mně je buď moc krátká, což nechci, a když je zase dost dlouhá, tak plavu v rukávech. Když už najdu nějakou super jak na šířku, tak na délku, tak ji nezapnu přes prsa :D. Co víc si přát :D. Chtěla jsem riflovou, tak jsem zvědavá, jestli nějakou seženu nebo ji holt budu muset oželet :).

    OdpovědětVymazat
  2. Křivák, balerínky, kabelku i tričko bych brala hned taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super vyber! Najviac sa mi pacia tie cardigany. A kozena bunda by nemala chybat v ziadnom satniku :) urcite sa oplati do nej investovat. Kukni nieco na ebayi, tam sa daju najst super kusky za dobre ceny. Ale 2x meraj a raz objednavaj :))
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoj wish-list je super a určite viem, že veľa z toho vynosíš takže je to dosť praktické! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Wishlist se mi líbí. Kabelku bych aji já potřebovala a přehoz také. I když já už spíš sháním věci na léto

    OdpovědětVymazat
  6. Slip on boty shním taky dlouho a o kabelce ani nemluvím :)
    Jinak moc pěkné věci. http://luccyablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3