Domácí mléčné řezy

Minulý týden jsme měli praxi v kuchyni a celou dobu jsme pořád jenom pekly. Mě to vubec nevadí já mám pečení strašně ráda. A prohledávali jsme knížku s receptama a narazila jsem na tyhle mléčné řezy, jako jsou k dostání v obchodech.
Akorát v domácí verzi, což znělo skvěle! Tak jsem si ho rychle odfotila a řekla, že si je vyzkouším doma. Udělala jsem to na 1 plech akorát to těsto jsem měla silnější než jsem očekávala, tak jsem každý kousek musela rozříznout napůl, ale to není zas takový problém.
Je to uplně skvělá sladší svačinka nebo třeba když má přijít návštěva tak tohle skvěle poslouží na stůl.


A co všechno jsem dala do těsta:
6 vajec
10 lžíc cukru krupice
10 lžíc pol. mouky
5 lžíc kakaa
2 lžíce oleje
prášek do pečiva
Nápln:
2 tvarohy
250g másla
5 lžíc medu
Postup:
V míse vyšleháme vejce s cukrem do pěny. Potom přidáme mouku s práškem do pečiva,kakao a olej.
Vše smícháme na hladké těsto. Vlijeme na plech vyložený pečícím papírem a dáme do vyhřáté trouby na cc 15min. péct.
Vychladlý korpus rozkrojíme na kousky (podle vás) a potřeme náplní. Dáme pres noc ztuhnout.

9 komentářů:

  1. Mňam hned bych si dala :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tady to děláme doma a všichni se vždycky jenom oblizují :D

    jinak tě chci pozvat na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle recept mám v e-mailu už možná dobré 4 roky a nikdy jsem se k němu neodhodlala, stejně jako k domácím snickers a ostatních, a přitom kdykoli to někde vidím, mám na to chuť. Nejspíš bych to měla změnit a něco udělat ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo těch receptu je hodně a pokud to chceš zkusit, tak se neboj je to lehoučky:)

      Vymazat
  4. yummy! :)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá chutne a ten recept sa mi takisto nezdá moc komplikovaný, takže ho určite vyskúšam!
    A ďakujem za tvoj komentár. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3