Photo Diary

Strašně se omlouvám, že jsou na tom moje články tak bídně. Vím, nebudu to na nic házet, ale teď když je hezké počasí, tak se snažím být co nejvíc venku a nesedět pořád jenom doma..
A ta škola se mi už taky pomalu ale rychle krátí, takže máme dost testů, abych měla uzavřený známky, jelikož 30. května odcestuju do Rakouska na měsíční praxi do hotelu:)
Takže moje poslední dny byly takové všelijaké buď jsem někde byla a nebo seděla doma u papírů.
Držím palce všem maturantům, co to jaro musí mít o to těžší kvůli hromadě učení na zkoušky!
No mě to čeká příští rok a mám z toho strašný strach..





7 komentářů:

  1. Fotky tý opičky jsou super :) Máš nějaké pěníze z té praxe v Rakousku? To může být slušný přivýdělek ne? :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, za ten celý měsíc tam dostaneme kolem 600 euro:)

      Vymazat
  2. Skvělé fotky!:) Tu tmavou čokoládu s pomerančm mám moc ráda!
    M
    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný fotky :) Už taky jezdím na bruslích a je to super

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné fotky:) Maturita ma čaká tiež budúci rok a už teraz sa dosť bojím..

    OdpovědětVymazat
  5. Praxe v cizině - tak to gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky :)


    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu ráda, když se zapojíš!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3