Outfit / KHAKI

Tak dneškem nám konečně začíná dvou měsíční volno! Jsem tak štastná na tohle jsem se celou dobu těšila, až přijedu z Rakouska oslavím narozeniny(článek bude) a začnou mi prázdniny.
Doufám, že jste všichni spokojení s vaším výsledným vysvědčením. 
Já tu mám pro vás outfit co jsem dneska měla na poslední den ve škole. Neoblékala jsem si žádný šatičky ani sukýnky ale oblékla jsem si tuhle novou "khaki" košily.Je ze strašně příjemného materiálu a strašně se mi líbí. Na těch fotkách je ta barva taková tmavá ale ve skutečnosti je mnohem víc do zelena.




12 komentářů:

  1. Khaki je nádherná barva, kord v létě :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hola mi niña me encanta el look estas preciosa, elección perfecta.
    Te paso enlace de mi nueva web haber que te parece?

    http://elrincondeglorieta.com/blog/

    Te ofrecemos algunas propuestas para crear looks únicos con una prenda muy fácil de combinar. Ya verás como le sacas partido a tu armario. !! Aquí van las ideas!!

    Un besito y feliz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :) já bych k outfiu afotila určitě i spodek kalhoty nebo sukni nebo co jsi měla na sobě khaki se mi moc líbí ale moc se mi nedaří ji kombinovat tak by mě zajímalo s čím ji kombinuješ ty

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké. :) Taky jsem ráda, že jsou už prázdniny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta khaki barva je opravdu super! užívej prázdniny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se nemohla dočkat prázdnin a přesně takovou košili sháním, mohla by jsi mi prozradit, odkud ji máš? :)

    DENA the girl

    OdpovědětVymazat
  7. Khaki je fakt hezká barva, ale sama ji moc nenosím. Mám trochu problém ji zkombinovat.
    Košile je moc pěkná:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji zkombinovala normalně s černou, myslim že černou se neda nic zkazit😉

      Vymazat

Děkuji za každý komentář:3