Praxe v zahraničí #3 / Odjezd domů + RANDOM

Musím říct že jsem strašně štastná, že ten měsíc co jsem tady v Rakousku utekl, a už je zamnou né že by se mi tu nelíbilo, ale už se hrozně těším domu. Tak zítra večer o čtvrt na 11 odjíždíme z Insbruku do Prahy:) Domu pojedeme přes noc a v Praze by jsme měli být něco po 6 hodině ráno. Ještě jsem necestovala takhle přes celou noc, tak snad to nebude náročný.
Se vším, jak to tady bylo jsem moc spokojená a vděčná taky tomu, že jsem se dostala do slovenského hotelu kde sem se nemusela bát s dorozumíváním. Docela dobře jsem tu spolu všichni vycházeli a práce nebyla tak zlá, jak jsem se předtím bála, takže jsem ráda, že se vše takhle skončilo.
Tak se tu mějte krásně a další článek už bude z domova:)



2 komentáře:

  1. Rakousko je krásná země, věřím, že i přesto že už se těšíš domů, že sis to tam velmi užila.

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsme v Rakousku byli a já se nemohla vynadívat. To je tak nádherná země ;) Moc hezké fotky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3