Praxe v zahraničí

Moje poslední dny jsou většinou nabité.Hned ten první den se nám změnily plány o 180stupnů pan učitel nám tam řekl, že se musíme rozdělit a pojedeme na jiný hotely každej někam jinam.
Já jsem naštěstí jako jediná nejela sama ale se spolužačkou. A další den po příjezdu na ten druhý hotel jsme zjistili, že ten hotel je spíš slovenský takže téměř všechen personál mluví slovensky což jsem moc ráda, že všechno pořádně pochopím.
Ale o hodně milejší zpráva byla, že kdyby jsme chtěli mít jen jeden den v týdnu volný a pracovali 6 dní v týdnu, tak dostaneme daleko vyšší výdělek, což já si myslím, že je skvělé! A stejně pro mě bude lepší něco dělat aby mi to rychleji utíkalo než se celý den válet.
Takže zatím jsem na tom jiném hotelu a uvidíme jak se to všechno vyvine, jestli nás po týdnu pošlou zas jinam, nebo si nás tu nechají na celý ten zbytek měsíce (já doufám že jo)  
A moc se omlouvám, ale fotek tu moc nemám a nejsou kvalitní (jsou focené mobilem), protože ono se tu dá co fotit ty hory okolo nás jsou uchvatný je to krásný všude kam se podíváte, ale fotit pořád to samé by za chvíli asi omrzelo.
Jinak zatím uklízím v pokojích, pomáhám v kuchyni na mičce což je docela makačka někdy a sklízím a doplňuju rauty na snídaních a večeřích.



8 komentářů:

  1. Vypadá to tam moc hezky! :) Ať se ti tam líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hory vypadají opravdu krásně :-) Musí to být super, i když jde o práci :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tam musí být krásně :) Určitě se ti tam bude líbit :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to tam skvěle, ty hory jsou boží :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Ano je tu nádherně:) a zvladam to tu skvěle:) ale už aby to uteklo:)

      Vymazat
  6. No, tak nakonec to nedopadlo tak zle, hlavně že tam máš s sebou spolužačku a můžete být spolu :-) Mě kdyby dali k doplňování rautů, tak všechno sním, takže klobouk dolů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3