Summer Wishlist

Dnešní článek bude takový letní wishlist, protože jsou už za rohem letní prázdniny, tak jsem koukala jako každý rok po letním oblečení.
A docílila jsem rozhodnutí, že by se mi líbilo si přikoupit do mého šatníku pár nových letních kousků.

Kabelka- Kabelku už vážně nutně potřebuju vždycky jsem nosila takovou měnší hnědou kabelku, která se mi už vubec nelíbí mám ji už snad 4 roky:D ,takže určitě tohle je nejnutnější věc, kterou na prázdniny musím sehnat!

Sandálky/Žabky- Sandálky mám doma dvoje takže spíš nějaký žabky, který nosím každé léto a nikdy by se mi nestalo že bych tuhle obuv nevynosila, takže 100% žabky.

Šaty- Myslím si, že šaty jsou na léto nutnost mít alespoň jedny. Já jsem sice nikdy nebyla moc na šaty , ale to minulé léto mě  to docela dost chytlo a tak toten rok bych si jich chtěla koupit víc. Šaty mám samé černé a v tom vedru černá barva není to nejlepší , takže nějaké barevnější barvy uvítám s otevřenou náručí. A taky se mi minulé léto hrozně začaly líbit maxi šaty, sice nevím jak bych v nich vypadala, ale strašně bych aspon jedny nějaký chtěla!

Plavky- Další jsem se tak dívala na plavky a vubec by mi asi nevadilo kdyby byly jednodílné. Poslední dobou se mi začaly líbit ale spíš obyčejné černé, ale otázkou je jestli by se mi líbily aji na mě.

Sukně- Ty jsou na tom podobně jako šaty taky by měli být na léto v šantíku. A já bych si chtěla nějakou určitě koupit!

Trika/Nátělníky- Tohle je taková klasika..co nejvzdušnější trika a nátělníky bez kterých se nedá přežít léto.

8 komentářů:

  1. Ta bílá kolová sukně je moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věcičky, jako stvořené pro léto! ♥

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. pekný článok :) tiež plánujem spraviť takýto letný wishlist :) nové sandále by sa mi zišli :P

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný wishlist:) Hodně se mi líbí sukýnka a sandálky :))
    Já jej musím ještě vytvořit:))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/06/yellow.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sukni mám, jak jsi viděla asi u mě na blogu přesně tuhle bílou a je vážně super a pohodlná :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3