AQUALAND │ LEDNICE │ JÍŽNÍ MORAVA

Tak jsem se vrátila z dovolené s rodiči z Jížní Moravy. Přijela jsem plná dojmů a užasných pocitů!
Jak už jste mohli vědět, tak jsme tam jeli hlavně teda kvůli Aqualandu. Se kterým jsem byla na 120 procent spokojená a muj mladší bratr tak na 150% :D Vážně, když jsme ho viděli, jak byl strašně nadšený ze všeho kolem, tak to vážně zahřeje u srdíčka a to potom vůbec rodiče nemuseli litovat těch utracených peněz!
Ty tobogany byly vážně parádní a byla by škola odjed a nevyzkoušet je! I když jsem 2 nesjela, protože na to už jsem neměla žaludek :D ,ale jinak všechny ano a bylo to skvělý. A bylo hezké, jak na ty tobogany chodili od těch malých dětí až po dospělé dokonce jsem tam viděla docela dost starší paní.

No a abych nemluvila pořád o Aqualandu, tak první den co jsme přijeli jsme byli na zatopeném lomu, kde bylo docela hoodně lidí, tak že se tam nedalo skoro kam ani posadit:D a bylo to tam nádherně nic velkého, všude okolo skály a měli jsme nádherný počasí na koupání. Další ten druhý den jsme se jeli podívat do Lednice do zámku, aby jsme pořád neseděli u vody. A tam bylo vážně krásně to počasí nám celý 4 dny uplně přálo.
Byli jsme se podívat do zámku na pokojíčky princezen a malinkých princů což mě zajímalo s čím si hráli a jak vypadali jejich postýlky. Potom jsme se byli ještě podívat do jeskyně se strašidlama co hlavně teda zajímalo bráchu, ale bylo to takové spestření:)
A dneska než jsme přijeli domu tak jsme byli ještě ve Zlínské ZOO. Slyšeli jsme, že to tam mají nově upravené pro rejnoky, tak to by nebylo ono aby jsme si je taky nejeli pohladit:D

Mám nafocených strašně moc fotek, takže by se sem všechny ani nevzely, už tak se mi zdá, že je jich tu dost, tak pokud vás zajímají ještě jiné fotky tak koukněte na muj Instagram (_Andrejka_) na který přidávám denně!





19 komentářů:

  1. Bože, tie tobogány vyzerajú neskkutošne dokonalo :3 Aj jedlo vyzerá úžasne, musel to byť super výlet :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  2. Lednice je krásná! :)) Výlet sis určitě užila na maximum :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Cute romper. Looks like you had a fantastic time. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  4. na ten zámok by som sa chcela ísť niekedy pozrieť, ale ani tie tobogány nevyzerajú zle, hoci ja som dnes bola len na obyčajnej 5 metrovej šmýkalke a už som výskala ako malá :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké fotky, do toho aquaparku chci také vyrazit, tvé fotografie mne nalákaly ještě víc, zámek je hezký, ale už jsem tam byla hodněkrát..

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) na tu velkou venkovní skluzavku jsem vždycky chtěla jít, ale bohužel jsme tam byli v zimě, takže smůla :D

    Everything about my life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je obrovská škoda, protože to jsou vážně ty nejlepší co tam mají:)

      Vymazat
  7. Jéé, do Lednice bych se strašně moc ráda chtěla podívat, já mám zámky moc rád, jen přítelovi se nechci, protože je to dálka, ale třeba na ten aqualand bych ho dostala, ale on by zase nedostal mě na ty tobogány.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja sem se taky bala jit na ty tobogany ale kdyz to prekonas tak je to paradni!:))

      Vymazat
  8. in love with pic *-*
    have fun ;DD
    Bjinhos Sandra Color-s

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem na jižní moravě nebyla, ale vypadá to tam krásně:) jinak teď z tech fotek mám chuť na palačinku:D děkuju:D!

    OdpovědětVymazat
  10. do aqualandu se snad letos konecne take podivam, tobogany a skluzavky, to ja muzu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo určitě tam jedte pokud mate možnost:) nebudeš litovat;)

      Vymazat
  11. ty mi ale děláš chutě a nejen na jídlo, ale také na koupačku. Jsem tobogánová :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Amazing place!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3