EIGHTEEN

Jak už jste si mohli z názvu odvodit tak už jsem oficiálně plnoletá. Je to zvláštní pamatuju si jak mi bylo teprve tak 11,12let a jak sem si říkala že za chvilu mi bude 15 a dostanu občanku a potom
mi bude 18 a to už budu strašně dospělá:D No tak teď mi to tak užasný jako v 11 nepřipadá:D
No oficiálně jsem 18 měla už 27.června, ale to jsme zrovna odjížděli z Rakouska, takže jsem je neměla jak oslavit.
A s rodinou jsme se rozhodli, že je oslavíme až ten další víkend.
Tyhle narozeniny pro mě nejsou ničím o tolik výjimečnější než ostatní prostě je doma všichni společně oslavíme povykládáme si, pojíme, popijeme a tím to končí. Moje jediný přání bylo asi nechat upéct dort obyčejný kulatý, ale abych ho měla podle sebe, protože každý rok mi ho jako překvapení vybírají moji rodiče, tak na tyto narozeniny jsem si o něj řekla sama. A myslím, že se dost povedl:)
A dáreček který mi udělal velikou radost byly nádherné hodinky s takovou ružovoučkou barvou. Já sice hodinky jedny mám, ale ty mám stříbrný, tak tedka už mám do výbavy jiný odstín a jsem z nich strašně nadšená!
A abych se dostala k tomu nejdůležitějšímu co jsem si k narozeninám koupila spíš já, ale po čem jsem toužila už když řeknu možná nějaký rok/y tajně tak nebudu přehánět. A je to nový mobil Iphone 5s. Strašně se mi líbí je to uplná změna od androidu teda na kterou si ještě budu chvilku zvykat, ale jsem tak štastná že jsem si na něho vydělala, akorát maminka mi na něj něco přispěla, když jsem měla ty narozeniny, ale to né zas moc aby jste si nemysleli, že mi dala třeba celou pulku to zas né.
A potom ty ostatní dárečky jako kosmetika, kytičky, bonboniéry a penízky:)




13 komentářů:

  1. Nádherny dort :)
    Moc gratuluji k narozeninam a iphone jen tiše zavidim ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :)! A krásné dárečky jsi dostala.

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie! :) Tortu si mala veľmi peknú a hodiny sa mi veľmi páčia:)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k osmnáctinám!!! Dort vypadá skvěle- co všechno se z té dekorace dá sníst? hihi! Ty hodinky jsou hodně super, podobný si asi taky budu přát, ale já si ještě tak aspon půl roku počkám :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vše nejlepší! :)

    xxx

    www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS
    follow for follow

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejka má už 18 :OOO Gratulujem žena, užívaj si jak sa len dá v zmysle zákona! :D:D Krásna torta btw :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  7. kraasna torta vsetko najlepšie dodatočne prajem:) to je ale darčekov

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som mala osemnásť v apríli, a i keď som sa ako malá neskutočne tešila na moment, kedy budem dospelá, tak nemám pocit, že by sa niečo zmenilo :D Ale dodatočne gratulujem, tortu si mala prekrásnu ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný dort, taky přeju všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3