FLORAL SHIRT

Moje ramena se právě zotavují z připálenosti... ano byli jsme teďka dva dny po sobě na bazéně a mě stačí být 2x na bazéně a už jsem úplně opálená (možná až moc na některých místech) Ale tak strašně moc jsem se chtěla konečně opálit, protože jsem to záviděla bratrovi, kterej už byl předtím na bazéně, že jsem se opálila až až..
Prázdniny my začaly hezky. Vrátila jsem se zpátky z praxe v Rakousku, oslavila svých 18 a koupila si "vysněný" mobil za vydělané penízky.
Mám radost z toho počasí to počasí mi dělá úplně lepší náladu, když si můžu obléct kratase a vím, že mi venku nebude zima.  Je teplo a můžu dělat tolik věcí!
Dnes mám na sobě tratase s vysokým pasem z Primarku který už mám od minulého léta, ale měla jsem je na sobě jenom minimálně. Potom košilku s květinovým vzorem z Gatu a balerínky z H&M. A pokud jste si všimli, tak jsem si konečně koupila na léto novou kabelku jak jsem si už strašně dlouhou dobu plánovala! A koupila jsem ji v Reserved slevněnou za 350,- ze 750,- což je paráda. A sluneční brýle mám z New Yorkeru který už mám 2 rokem a jsem spokojená.




15 komentářů:

  1. Pekný outfit:) Tá kabelka je úplne super! :)♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký outfit! Moc se mi líbí tričko a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka byla super ulovek! :)

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion PARIS

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší ;) Skvělá kombinace ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Zamilovala jsem se do tvé kabelky <3!
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak snad už popáleniny od sluníčka trochu přešly :( teď jsem se na dovolené taky brutálně spálila, přesto, že jsem byla opálená, hrůůůza... :( a outfit je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas tak hrozné to nebylo jenom mě to strašně pálelo:)

      Vymazat
  7. Moc ti děkuji, Andrejko :)
    Taky jsem se letos spálila, ještě když jsem chodila do školy, bylo to peklo! :D Strašně jsem trpěla, když jsem nosila podprsenku a trička :D Mimochodem, krásný outfit, takové miluji! :3 :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Love your shirt!




    http://brightdecember.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka je překrásná! :)) Zrovna také nějakou scháním, ale zatím jsem na žádnou přesně pro mě nenarazila :(

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem kabelku sháněla strašně dlouho! Jsem moc ráda, že jsem ji našla:)

      Vymazat
  10. Krásný letní elegantní outfit. Přesně do tohoto počasí.
    PS: nejvíce se mi líbí ta kabelka. :-)

    Po dlouhé době začínám opět blogovat tak budu ráda za každý komentář, tak kdyžtak ke mně mrkni :-) http://michellestyblova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3