PRAGUE #1

Jak jsem psala v minulém článku se svýma plánama, tak jsem navštívila kamarádku v Praze.
Byla jsem tam vlastně přes 1 noc. sice ten první večer nám pršelo, ale potom jsme měly hezky teplo, takže to bylo fájn. Sice jsme neprošly a neviděly všechno co jsme chtěly to mě docela štvalo, ale musela bych tam být asi na delší dobu, aby jsme měly na to všechno víc času. Tady jde aspon vidět, že se Praha nedá projít za pár dní:D A tak jak jsme vám slibovala články z Prahy, tak tady je první:). Ještě vám ukážu outfity který jsme fotily a co jsme si tam já koupila. 






10 komentářů:

  1. Já jsem byla v Praze v pondělí. Fotky jsou super! Co plánuješ dáš na léto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dál teď na prodloužený víkend jedeme do Aqualandu a tak po okolí se podívat na výlety a další týden jedu s přítelem na chatu a potom ještě jedna chata:)

      Vymazat
  2. Také bych se někdy ráda podívala do Prahy. Vždy přes ni jen cestuji, ale nikdy jsem si ji pořádně neprohlédla - ostuda. :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  3. I přes to, že jsi nestihla vše, co si chtěla, věřím, že sis Prahu užila :))

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten outfit na začátku se mi moc líbí.. :-)
    Jinak skvělé fotky a sluší ti to ;-)
    MICHELLE's blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se teda moc líbí Tvoje crossbody kabelka na prvním outfitu, krásná a nadčasová. Praha je krásná, a to, co jsi nestihla, zvládneš určitě příště :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že i přes nepřízeň počasí jste si to pořádně užili :) a máš pravdu, za dva dny se to opravdu všechno stihnout nedá :))

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, Praha je nádherná, určite by som sa tam niekedy rada znovu vrátila, boli sme tam zo strednej na výlet, ale išla by som tam aj na mesiac :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. V Praze teď budu na podzimní semestr, díky za fotky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3