PRAGUE #2 │NEW IN │Odjezd

Věci které jsem si přivezla z Prahy bude sice míň než jsem si plánovala, ale tak nevadí.  Navštívila jsem všechny obchody, které jsem chtěla za to jsem ráda. Takže vrhneme se na to.
Z čeho mám velikou radost je sklenice na smoothie z obchodu NanuNana, který je aji v Brně, ale do Brna bych se teď v nejbližší době nedostala jelikož jsem tam tedka už byla. Ale je to taková skleněná láhev i s držátkem a s červeným víčkem měli  ji i v modré,zelené a žluté. Takže už se těším až si do ní udělám nějaký koktejl, protože já si je hlavně přes léto dělám poměrně dost často.
Jako další co jsme si koupila a z čeho mám taky hroznou radost je sprchový gel z Body Shopu ve kterém jsem byla uplně poprvé a nemohla jsem odejít s prázdnou když nevím, kdy se tam zase vrátím. A je s vůní meruňky, která uplně strašně nádherně voní, jako nějaký merunkový džus nebo něco podobného.
Potom jsme si koupila v Reserved krásný tmavě modrý svetřík. Vím, že je asi trošku divné si v létě kdy jsou 30vedra kupovat svetr, ale byl slevněný a stál jenom 150,- a až bude chladněji, tak se určitě využije. A je v zadu ještě takovou roztomilou mašličkou svázaný což ho hezky oživí.
Moje poslední věc co jsem si koupila byla podprsenka taky z Reserved, která taky byla ve slevě za 200,- A je v takové hezké merunkové barvě s černýma kraječkama, takže jsem taky spokojená.
   A tak informačně zítra jedeme s rodinou na prodloužený víkend do úterka někam k Mikulovu do Aqualandu Moravia a potom se podívat po okolí na různé výlety. Takže se určitě můžete těšit na články, protože je asi určitě budu na blog publikovat až po příjezdu domů (notebook si tahat nebudu).




8 komentářů:

  1. Ty skleničky z Nanu už jsou taková samozřejmost, ale jsou fajn :) a náhodou, svetr je super, máš do zásoby na babí léto a ta podprsenka je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nojooo, další sklenice. :D Ale já sama si jednu asi pořídím, protože když jsou tak super, tak se jim prostě nedá odolat. :)

    http://everythingononepaper.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Kolem NanuNana chodím pořád, a ještě jsem si ani jednu sklenici nekoupila. Vždy na to zapomenu a pak ostatním závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sklenice je úžasná, stejně jako svetřík. No a něco z bodyshopu? Ten nezklame nikdy :-D

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo pro tu sklenici si asi zajdu, přesně takovou sháním :) a mně hrozně voněl v body shopu banánovej šampon :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano bananovej šampon z body shopu zna snad každy:);)

      Vymazat
  6. The Body Shop nikdy při návštěvě Prahy nevynechám! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od The Body Shop už chci vyzkoušet něco dlouho, tak snad se k tomu dohrabu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3