SUMMER OUTFIT

Doufám, že jste ty vedra přežili všichni a neupekli jste se někde. Ted by snad chvilu nemělo být takové vedro, tak uvidíme (mě horko ale zas tolik nevadí:D). Já jsem ty dny přežila u vody nebo s litry ledové vody a ovocnými smoothie.
Jinak mám tu pro vás nafocený další outfit na horké dny. Tenhle nátělník je extrémně vzdušný a z příjemného materiálu, že by mi v něm nemělo být moc horko, a taky není.
Jinak žabky jsou teď mými nejlepšími přáteli nebo popřípadě otevřené sandálky. Jaké jsou vaše nejoblíbenější letní kousky?




17 komentářů:

  1. jé, ten topík je přesně můj styl, chci ho, CHCI HO! to bude zase shopaholickování :D
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle jednoduché letní outfity jsou super a navíc praktické :). A ten drdol nosím v těch tropech nejraději :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To anoo hlavně pro ty dlouhovlásky jsou ty drdoly mnohem lepší:)

      Vymazat
  3. Tílko je vážně hezké, má pěkné barvičky :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Top je opravdu hezký, takovéto květované vzory mám ráda :) Sluší ti to :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tyhle květinkové vzory! Moc ti to sluší!.)
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  6. Taková příjemná letní klasik :-*, moc ti to sluší, a ten drdol k tomu outfitu sedí nejvíc dobře :3

    OdpovědětVymazat
  7. Top je skvelý a do toho tepla určite jedna z najlepších možností :) Ja nosím najradšej v lete sandále :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný top, odkud ho máš? :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že z Gatu, ale už ho mám z minulého roku:)

      Vymazat
  9. Moc ti to slusiii! Mam takovy topy rada. Vedra jsou lepsi nez zima co je ted!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku sa ochladí a už ti je zima??

      Vymazat
  10. Super outfit, máš nádherné vlásky :) Za mě v létě hlavně maxi šaty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný outfit. Já přes léto taky žabky prkaticky nevyzuju - mám černý s rákosovou podrážkou a parádní. Kromě opálených pásků na nártech super. :D
    Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3