CHATA 2015

Ti co sledují můj instagram, tak podle fotek už jistě zjistili, že jsem byla mimo domov. 
Byla jsem s přítelem a jeho rodiči na chatě jako každé léto už třetím rokem, ale tentokrát jsme jeli na jinou chatu a přidal se k nám ještě jeden človíček. Od přítelové sestřičky kamarádka.
Musím říct, že bych se tam vrátila hned, a nikdo by mě tady neudržel. 
Je pravda, že nám počasí moc teda nepřálo. Bylo pořád dost chladno nebo po večerech dokonce i pršelo. Ale tak s tím chladnějším počasím jsem počítala co se dalo dělat, i tak jsem tam byla ráda. 
V chatce jsme měli dokonce i dvě malinké kuchyňky v přízemí a v patře, dvě koupelny a dvě toalety. U chatky venku jsme měli hezké posezení, které by se dalo víc využít kdyby bylo teplejší počasí.
To tak jsme tam jen jedli a grilovali. A co bylo moc fajn i v chladnějším počasí je bazén, který jsme měli u chatky a byl krytý, takže vevnitř bylo jako v sauně i když venku bylo chladněji.
Jeden den jsme si udělali takovou malinkou túru po okolí vodní nádrže, kterou jsme si pokaždé zpestřili pivem nebo kofolou v nejbližší hospůdce. 
Taky jsme se byli projet na šlapadlech z čehož byli všichni úplně nadšení. Byla jsem tam dvakrát dva dny po sobě a ten druhý už bylo daleko pěkněji a to se ukázalo i na těch fotkách. Takže to bylo moc fajn si takhle odpočinou a zase někam na "delší dobu" vypadnout! 

A pokud nesledujete ještě můj instagram tak sledujte, protože tam dávám i fotečky které na blogu nenajdete :) 






9 komentářů:

  1. musela to byť super chatovačka a hlavne výlet na šlapadlách :) a ten bazén! :D
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě sis to užila, Andrejko, my jsme byli taky s přítelem na chalupě a teda odpočinuli jsme s v tom ráji luxusně. Potřebovala bych tam jezdit a užívat si toho klidu a svobody častěji.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  3. Chaty sú super a vidno, že ste si to užili :) A nafotila si skvelé fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. suprove krasne fotky pekne prostredie:)

    OdpovědětVymazat
  5. muselo tam být skvěle, hezké fotografie

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky :) jde vidět, že sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  7. S přítelem vám to moc sluší:) krásné fotky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3