SUMMERTIMES │ RANDOM

Uteklo to zase tak strašně rychle, že je mi z toho až smutno. Ale nepíšu tenhle článek, proto abych z toho byla smutná, ale abych si vzpomněla na všechno skvělý co jsem dělala.

Tohle léto pro mě bylo naprosto skvělé! Klidně bych si ho zopakovala celé ještě jednou.
Musím říct, že snad ani jeden den jsem se uplně nenudila i když jsem třeba byla doma a neměla jsem co dělat, no vždycky jsem si něco našla.
Ale tím chci říct, že tohle léto bylo moc fajn. Užila jsem si všechny dovolený, výlety, venky a bazény. I když jsme nebyli nikde v zahraničí, tak mi to nechybělo.
Jsem plná zážitků, třeba když jsme jeli s rodinou na Jížní Moravu do Aqualandu, což bylo naprosto parádní a doufám, že se tam někdy vrátím! A také bude nezapomenutelná chata s přítelem, což bylo taky moc fajn to válení se, procházky přírodou a popíjení..
Milovala jsem ty  prosluněné dny kdy se válíte jenom u vody a to nicnedělání, nebo ty večery,
kdy bylo strašné teplo i v 9 hodin, a ty večery kdy uplně ztrácíte pojem o čase, jenom sedíte a bavíte se..
Už jenom ten pocit vyjít si ven a bavit se a vědět že vás netíží ten problém, že si máte zpracovat nějaký úkol do školy nebo naučit se na 3 testy..

Tak já jenom doufám a věřím, že i vy jste si léto určitě užili, tak jak jste nejvíc mohli, i když to bylo třeba na brigádě:) 







7 komentářů:

  1. všetky fotky sú super, úplne z nich cítiť leto a vidno, že si si leto užila :) mne sa do tej školy vôbec nechce :(

    OdpovědětVymazat
  2. to sú krásne fotografie! :).
    je vidieť, že si si leto užila naplno!

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DEICHMANN KABELKU, ktorá sa koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. tvoje leto znie veľmi pekne :) super fotky!
    tiež som si leto poriadne užila, ale tak aj so septembrom príde určite niečo nové a pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice picture,You look absolutely stunning!

    http://www.2015chanelshops.com

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím, tohle léto bylo prostě skvělé, akorát jediná věc, co mi na něm vadí je, že rychle uteklo :( :D ale věřím, že sis to léto moc užila, už jen podle fotek :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ako píšu dievčatá z tých fotiek naozaj sála to, že si si leto užila! :) milujem takéto zhrnutia :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, všechny♥
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3