PHOTO DIARY

Tyhle prázdniny si užívám, a doufám, že všichni přežíváte to teplo.
Vůbec mi nevadí, když zrovna nemám co dělat prostě si užívám to, že nemám/nemusím něco dělat.
Musím říct, že mi červenec teda neskutečně rychle utekl. Můj celý červenec byl nabitý a plný skvělých okamžiků, tak ted uvidíme jak se vyvyne ještě zbytek srpna:)
A v notebooku se mi nashromáždila hromada fotek  polovina jsou fotky z mého instagramu, ale tak rozhodla sem se, že je dám i sem pro ty, kteří mě na instgramu nesledují:)
Hezký zbytek prázdnin:)

 


8 komentářů:

  1. Krásné fotky, mám ráda Apple cider:)

    OdpovědětVymazat
  2. super random! cider mám tiež rada, najviac Kingswood, aj keď sa veľa ľudom práve ten nepáči :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :) a mňam, hned bych si dala frappuccino ze Starbucks :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo mangové smoothie a bylo výborný! :)

      Vymazat
  4. Já mám tyto random fotky moc ráda! Léto jde cítit z každé fotky :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výběr fotek! :) ..docela ti závidím, já si tohle léto zatím "užívám" jen na brigádě, ale doufám, že se to koncem srpna konečně změní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3