SUMMER HOLIDAYS

Doufám, že si pořádně užíváte i druhou polovinu prázdnin. Je neuvěřitelný jak to strašně rychle běží.
V tehle vedrech se nedá dělat snad nic jiného než ležet někde u vody. Takže moje poslední dny trávím převážně na bazénech.
Taky co hodně uvítávám v horku je voda s ledem, kterou mám pořád po ruce a taky jsou skvělé smoothie z jakéhokoliv ovoce.
Pořád si říkám, jak jsem se na to léto a horko těšila, takže musím být za to spíš ráda..
A ted k outfitu, v létě uplně nejradši nosím kraťase nebo sukně. Takže obyčejný kraťase s vysokým pasem a k tomu jen černé triko, nic zvláštního.
A takhle rozpuštěné vlasy obvykle v horku nenosím, to jsem měla jenom na fotky. Normálně ani nevím co s těma vlasama mám dělat, protože je mi v nich hrozný horko a všude se to lepí :D

Tak si užívejte tepla dokud je, protože potom si budeme stěžovat že ho chceme zpátky.


11 komentářů:

  1. Nice summer outfit and lovely pictures xx
    Thanks for your visit to my blog. Would you like to follow each other in GFC and Bloglovin so we can keep in touch? Let me know to follow you :)
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě, vedra jsou teď opravdu velké, ale ja si na druhou stranu říkal ze možná jedno dobre... Aspoň máme léto se vším všudy a nemusíme pomalu už za sluníčkem nikam jezdit. Naštěstí teď mam i nejake to volno mezi práci také si opalování a teplo užívám na plno... Jsem za to rada, protože zimu nesnáším ... Sice v noci to neni az tak příjemné ale da se to přežít 3)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně nějak takto vypadaí i moje letní outfity :))

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jednoduchý outfit, ale v týchto horúčavách sa inak nedá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Leto naozaj ubieha veľmi rýchlo, preto si treba užiť každý jeden deň :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, super outfit :) Já jsem si ty edra docela užívala, ale dneska u nás pořád prší, tak mě to moc nebaví ten déšť :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3