OUTFIT │Autumn is coming

Tak škola nám už začala, doufám, že všem co nejpříjemněji to jde. 
Počasí se nám už ochladilo a už asi ani takové tepla nebudou, tak jsem měla možnost vzít si svůj nový svetřík z minulého článku, a vy máte možnost ho vidět na mě. A svoji novou kabelku jsem si taky zamilovala a zvykla jsem si na ni hodně rychle:)
Vlastně se na podzim i docela těším bude to zase změna šatníku, a více oblečení na kombinování.


9 komentářů:

  1. Kabelka i svetřík se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný outfit, ten svetrík je naozaj pekný a tá jeho farba ti pristane :)
    ja sa na jeseň už celkom teším!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, kabelka a svetr k sobě hezky barevně jdou :) A máš hezký vlasy!

    OdpovědětVymazat
  4. máš skvelé vlasy! a tá kabelka sa mi tiež veľmi páči :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný svetr:) a máš moc hezké vlasy♥
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. I love this outfit so much! Super cute.

    http://www.michaelkorsmks.com

    OdpovědětVymazat
  7. love this dress, are amazing
    http://www.2015chanelshops.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3