OUTFIT │ Jednoduchost nade vše

Miluju takové to počasí, kdy si můžu ven vyjít v nějaké blůzičce nebo s tenkým cardiganem a není mi ještě zima. Takové to odpoledne, kdy svítí sluníčko a ještě docela hřeje.
Ty přechody z léta do zimy jsou hrozný, protože chvíli je zima na svetr a za 4 hodiny je zas na triko s krátkým rukávem...a to jsem docela náchylná na tohle počasí, ale naštěstí jsem se ještě nenachladila.
A taky doufám, že se vám daří ve škole u mě už docela přituhuje a začínám si uvědomovat, že už to není legrace..ale musíme být pozitivní:)
S příchodem podzimu se strašně těším na tu přírodu, jenom tiše doufám, že nebude až moc upršený a uspaný podzim.
A co se týče outfitu tak já dám určitě na jednoduchost! Někdy stejnak nemám ani náladu se nějak upravovat a vymýšlet nějaké kombinace..
Tuhle blůzu mám už strašně dlouho (a myslím si že jsem ji sehnala v C&A), je ze strašně příjemného materiálu a je volnějšího strihu což mám ráda. Doplnila jsem si oblíbenými legínami (vím, že legíny strašně moc lidí odsuzuje, ale já je mám ráda jsou pro mě pohodlné a tak je prostě budu nosit),a nová béžová kabelka:)


10 komentářů:

  1. Even if i dont understand anything, i totally love this post / outfit!:) love,
    Milena ♥
    milasbeautyblog.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  2. Modrá ti moc sluší :-) Za mě palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tyto pohodlné outfity moc ráda, do školy jsou kolikrát jako dělané :)) Odkud máš prosím hodinky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu:) a hodinky jsem si kupovala v TopTime:)

      Vymazat
  4. Miluji tyhle pohodlné outfity :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář:3